tisdag 8 januari 2013

Ensam i USA

Håkans första inlägg på bloggen:

Ensam i stora lägenheten. Tråkigt. Tomt.
Visserligen är jag van från vårt vanliga liv hemma att vara själv ett par dar i veckan, men en hel månad... det kommer bli tufft.
Detsamma gäller väl för Susanna och Björn också. Fast det går väl anatr jag.
Planen är att studera än flitigare och träna mer. Och inte minst umgås mer med mina kursare. Det är väl nåt som jag inte varit jätte bra på när familjen har varit här. Med 12-13 timmars dagar på jobbet så vill man ju gärna hem liksom, så jag har inte riktigt orkat engagera mig i framför allt mina amerikanska kursare.
Så nu tänkte jag på allvar försöka vårda de kontakter som jag vill ha kvar i framtiden. För även om endel är lite... "lustiga" och annorlunda, så finns det en hel del killar här som är riktigt vettiga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar