onsdag 20 juni 2012

Nu är alla lediga!

Idag har jag anslutit till de lediga här hemma. Håkan har redan varit ledig i över en vecka och Björn slutade skolan i fredags. Fast så lediga känner ju inte Håkan och jag oss med allt som behöver ordnas här hemma med packning och andra förberedelser som krävs när man ska vara borta i drygt 6 månader.... Men Björn är hos farmor och har härliga sommarlovsdagar med fiske och kanske något dopp i sjön.

Jag har packat ned allt på jobbet också eftersom Sweco i Falun ska flytta i höst, och jag hoppas verkligen att det mesta är i sin ordning på det nya kontoret när jag kommer tillbaka i januari. Nu är jag ledig 28½ vecka innan det blir nya tag där. Det känns lite konstigt, men väldigt skönt att kunna släppa alla tankar på jobbet. Det känns som det är rätt mycket att tänka på ändå, så just nu är det en befrielse att vara ledig.

Och ikväll har Håkan och jag vår sista barnfria kväll på okänd tid. Det blir grill och finöl från Oppigårds för att fira min rekordlånga semester!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar